SAĞLIKLI YAŞAM ÇABALARIM


İlk hedefim şekeri hayatımdan çıkarmak. Çünkü aşırı şeker tüketimi yorgunluğumun başlıca sebebi olabilirmiş. Her gün 6-7 saat uyumama ragmen niye yorgun uyanıyorum niye devamlı halsizim derken okuduğum yazılarda suçlu hep şeker. Dukan diyetini bırakınca verdiğim kiloları geri almasam da yeme içme konusunda ipin ucunu iyice kaçırdım. Şu sıralar herkesin gündeminde sağlıklı yaşam var. Ben de bu kervana katılayım dedim ve başladım. Daha doğrusu başladık(eşimle beraber).
Neler tüketmiyoruz;
Rafine şeker
Beyaz un
Patates
Pirinç
Fast food, kızartma ,gazlı içecek(zaten normalde de fazla tüketmedigimiz için vazgeçmek zor olmadı)
Çikolata,gofret vb.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KANGURU DENEMELERİMİZ...CHİCCO GO ve MOMFORT BABY

DUKAN EXPRESS İLE BİR AYDA 5 KİLO VERDİM

TRACY HOGG İLE UYKU EĞİTİMİ